Naručeni proizvodi su pakirani u originalnoj ambalaži, odnosno pakiraju se na način da tijekom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke, te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (djelatnici tvrtke koja vrši dostavu).
Prodavatelj se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave. Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku. Sve upute stižu na e-mail nakon zaprimanja narudžbe.
Cjenik dostave :
1. Vrijednost narudžbe od 0-1000 kn (30,00 kuna)
2. Vrijednost narudžbe iznad 1000kn – besplatna dostava
Zadržavamo pravo da ne pošaljemo narudžbe s neispravnim/nepotpunim kontakt-podacima, kao i narudžbe s e-mailom/telefonom na koji nitko ne odgovara. Molimo da za adresu isporuke navedete onu na kojoj netko može preuzeti pošiljku radnim danom do 16:00. To može biti Vaša adresa na poslu (u tom slučaju u kućicu adresa – dodatni podatak unesite naziv tvrtke u kojoj radite), adresa susjeda i sl. Iznimno je bitno da u obrascu narudžbe ostavite kontakt broj na koji Vas se može dobiti!
Rokovi isporuke
Prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online transakcija. Nakon zaprimanja, te potvrde prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku u roku do 5 (pet) radnih dana. Nakon što dostavljač (tvrtka koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavača, prodavač više nije odgovoran za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja, te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe. Uobičajeni rok isporuke je do 5 radnih dana po potvrdi narudžbe.
Prijenos vlasništva i obveze kupca
Prijenos vlasništva nad naručenom robom nastaje u trenutku predaje pošiljke dostavnoj službi.
Trgovina Melita nije odgovorna u slučaju da niste unijeli adresu dostave ispravno, te iz tog razloga paket nije došao na odredište.
Trgovina Melita nije odgovorna ukoliko niste dobili obavijest o promjeni statusa narudžbe/slanju pošiljke zbog postavki Vašeg e-mail servisa.
U slučaju da niste prisutni na adresi dostave, Vaša je odgovornost preuzeti paket u vremenskom razdoblju i lokaciji koje određuje dostavna služba.
Ukoliko Vam paket ne stigne u roku od 3 radna dana od primitka obavijesti da je pošiljka otpremljena Vaša je dužnost da kontaktirate GLS dostavnu službu i provjerite, prema broju pošiljke koji ste dobili u obavijesti o slanju pošiljke, gdje je pošiljka.
Ukoliko ne preuzmete paket u određenom vremenskom periodu bez obzira na razloge nepreuzimanja (uključujući i nedobivanja obavijesti o prispjeću pošiljke u poštanski sandučić) i paket bude vraćen pošiljatelju, naplatit ćemo troškove pakiranja, slanja i povrata paketa u ugovornom iznosu od 100,00 kn s uključenim PDV-om, kao i troškove eventualnog ponovnog slanja paketa na željenu adresu (bez obzira da li je prvobitna dostava ulazila u kategoriju besplatne dostave ili ne).
Ukoliko Kupac koji nije zaprimio robu ponovno naruči robu putem bebastic.hr webshopa, prodavatelj zadržava pravo odbijanja daljnjeg procesiranja narudžbe kao i pravo naplate dostavnih troškova od prethodnog slanja nepreuzete robe.
Dužnost Kupca je da osigura informacije o dostavnoj adresi i eventualnim dodatnim detaljima vezano uz dostavu (na primjer radno vrijeme tvrtke kojoj se dostavlja roba, dodatni opisi dostavne adrese ukoliko odredište nije potpuno jasno iz adrese). U slučaju odsustva takvih informacija, Prodavatelj će organizirati dostavu robe na najbolji način, ali tada ne prihvaća bilo kakvu odgovornost vezano za rok isporuke i rizike dostave.
Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno tražiti izradu zapisnika o oštećenju ukoliko pošiljku preuzima u dostavnom uredu te odbiti preuzeti pošiljku. U tom slučaju se pošiljka vraća prodavatelju, a kupcu će biti poslana nova pošiljka.
Pravo na raskid ugovora
Kupac ima pravo raskinuti ugovor sukladno članku 45. Zakona o zaštiti potrošača. Kupac može, ne navodeći za to razlog, raskinuti u roku od sedam dana. Ako je dostava iz bilo kojeg razloga izvršena prije zaprimanja obavijesti o raskidu ugovora, Kupac može raskinuti ugovor uz plaćanje usluge pakiranja i dostave u ugovornom iznosu od 100,00 kn s uključenim PDV-om, a ako troškovi dostave prelaze ugovorni iznos u iznosu troškova dostave. Odmah po zaprimanju obavijesti o raskidu ugovora, Prodavatelj će Kupca e-poštom obavijestiti da je dostava već izvršena i da je obvezan podmiriti ugovorne troškove pakiranja i dostave u iznosu 100,00 kn s uključenim PDV-om, odnosno u iznosu troškova dostave ako oni prelaze iznos od 100,00 kn.
U slučaju kada je ugovor raskinut nakon izvršene dostave proizvoda, Kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod neoštećen i zapakiran u originalnu ambalažu. Dostava se smatra izvršenom u trenutku kada Prodavatelj preda proizvod dostavnoj službi. U slučaju raskida ugovora kod plaćanja e-bankingom i općom uplatnicom, Prodavatelj će uplaćeni iznos koji je dužan vratiti Kupcu umanjiti za iznos narudžbe koji se odnosi na ugovorni iznos troškova pakiranja i dostave ako su za to ispunjene gore navedene pretpostavke.
Povrat ili reklamacija
Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno tražiti izradu zapisnika o oštećenju ukoliko pošiljku preuzima u dostavnom uredu te odbiti preuzeti pošiljku. U tom slučaju se pošiljka vraća prodavatelju, a kupcu će biti poslana nova pošiljka.
Kupac ima pravo vratiti pogrešno isporučene artikle, oštećene artikle i artikle kojima je istekao rok trajanja. Prodavatelj će odobriti povrat robe nakon međusobnog dogovora (telefonom ili e-mailom), uz instrukcije za povrat te će Kupcu poslati novu pošiljku bez dodatnih troškova.
Kupac nema pravo bez dodatnih troškova vratiti artikle za koje je iz bilo kojeg razloga zaključio da mu ne trebaju ili ne odgovaraju – sve troškove takve zamjene snosi kupac (vidjeti: pravo na raskid ugovora).
Kupac nema pravo vratiti proizvode koji su otvoreni/korišteni, osim u slučaju isteknuća roka trajanja.
Rok za sve reklamacije iznosi 14 (četrnaest) dana od primitka robe. U tom slučaju kupac je dužan vratiti neispravnu robu u originalnoj ambalaži, nakon čega će prodavatelj u roku od 3 ( tri ) radna dana poslati kupcu zamjenski proizvod, bez ikakve naknade. Reklamacije se primaju na e-mail: info@bebastic.hr.
Sva roba koju prodajemo je ispravno skladištena u originalnoj ambalaži. Rok trajanja koji je označen na ambalaži vrijedi jedino ako se ispravno skladišti, kako je označeno na deklaraciji.
Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (tvrtka koja obavlja poslove dostave proizvoda).
Isporuku samo za određene proizvode vrši dostavna služba koji se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan, te odgovara opisu proizvoda navedenom na bebastic.hr. Vidljivo je označeno na svakom proizvodu naziv dobavljača. Sve ostale isporuke su u nadležnosti Trgovine Melita.
Slobodno nas kontaktirajte, mi ćemo rado prihvatiti Vaša pitanja, komentare, kritike i naravno lijepe riječi.
Narudžbe: 0-24h, 7 dana u tjednu.